منوی دسته بندی

شستشوی نما با واترجت | سند بلاست نمای آجری راه آهن ریلی رجا

شستشوی نما واترجت

شستشوی نما با واترجت در نماهایی که جرمهای سخت و رسوب در آنها در مدت زمان طولانی ایجاد شده و با شستشو با واترجت قابل رفع نیست به کمک واتر سندبلاست میرویم. با پاشش سندبلاست آلودگی های قدیمی و جرم های سنگین از روی نما به راحتی پاک میشود.البته این مواد برای همه متریال ها کاربرد ندارد و ممکن است در برخی نماها موجب آسیب شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد شستشوی نما توسط واتر سندبلاست با کارشناسان شرکت آرین ایراتا تماس بگیرید.

شرکت آرین ایراتا

مجری سخت ترین امور در ارتفاع با تکنیک دسترسی با طناب

09124652126

09197883009

برای مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

شستشوی نما با واترجت

کاربرد شستشو با واتر سندبلاست :

شستشوی نما با واترجت

  • لایه برداری کامل برای پاک کردن هرگونه کثیفی
  • پولیش سطحی
  • زنگ زدایی
  • ماسه زدایی
  • تمیز کاری انواع قالبهای صنعتی
  • حک کردن نوشته روی سطوح شیشه ای ، چوبی ،سرامیک و
  • آماده کردن سطوح قطعات جهت انجام انواع آبکاریهای صنعتی – تزئینی یا رنگ

واترسندبلاست در شستشوی نمای ساختمان

استفاده از چسب های تبلیغات و اسپری رنگ برای تبلیغات روی سطوح نمای ساختمان باعث شده که این کثیفی و چربی ها به آسانی از سطح مورد نظر تمیز نشود و ناچار به هزینه بیشتر برای پاک کردن این موارد پرداخت کنیم و به سراغ واتر سندبلاس برویم.

شستشوی نما واترجت

در بعضی دیگر باران ها در دراز مدت و همچنین آلودگی هوا مخصوصا در کلانشهر ها باعث کثیف شدن و ایجاد شورابه روی نما میشود، که تنها با فشار آب خالی از بین نمیروند. در این مواقع شستشو با واترجت های سه فاز انجام میشود.

در نماشویی با واتر سندبلاست هم از واترجت استفاده می‌شود، ولی نکته اصلی در مقایسه این دو ، ماده مکمل مورد استفاده در آنهاست . دستگاه واترجت تنها برای شستشوی سطوح بکار می‌رود و هیچ‌گونه آسیبی به سطح موردنظر وارد نمی‌کند .

شستشوی نما با واترجت

ولی روش نماشویی با واتر سندبلاست، با استفاده از ماده مکمل و دستگاه واترجت تنها برای از بین بردن جرم‌های سخت شده کاربرد دارد و نه برای شستشوی به همین دلیل اگر شما از این دستگاه تنها برای شستشو سطح استفاده کنید ، ماده مکمل (سیلیس)سبب آسیب دیدگی جدی سطح می‌شود . این روش هم با آب سرد و هم گرم کار می‌کند و با توجه به نیاز مشتری مخصوصاً برای شستشوی نماهایی که آلودگی و چربی زیادی به خود می‌گیرند انتخاب می شوند.

Sending
User Review
0 (0 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *