منوی دسته بندی

شستشوی نما بدون داربست – نماشویی بدون داربست باطناب

شستشوی نما بدون داربست

شستشوی نما

شستشوی نما یا شستشوی نمای ساختمان

شستشوی نما یا شستشوی نمای ساختمان تاثیر مهمی برزیبایی ظاهر ساختمان شما دارد،معماری های نوین،استفاده از متریال گران قیمت،در پایان یک نمای ساختمان مجلل را می افریند که حفظ زیبایی نما و ماندگاری این زیبایی در گرو تمیز نگه داشتن و شستشوی نما است. انواع روش های شستشوی نما 1. شستشوی نما با واترجت 2. شستشوی نما سندبلاست 3. اسید شویی نما 4. شستشوی نما توسط ابرو تی

شستشوی نما بدون داربست
شستشوی نما بدون داربست

ش

امروزه شستشو نما با طناب و انجام تمامی خدمات نما با دسترسی طناب در سطح کلانشهرها بسیار به چشم می خورد.که با توجه به ایمنی صد در صد کارکنان و تکنسین های کار در ارتفاع و همچنین پایین بودن آمار حوادث در حین کار نسبت به داربست و یا کلامبر ( بالابر)، باعث شده تا مشتریان انجام خدمات نمای ساختمان، به پیمانکارها و شرکت های کار در ارتفاع با طناب از نظر ایمنی و توانایی انجام کار اعتماد داشته باشند.

کار در ارتفاع با طناب آرین ایراتا

دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب به مجموعه ای از تکنیک ها گفته میشود که در آن از طناب ها و سخت افزار ها و اتصالات ایمن تخصصی به عنوان اصلی ترین وسیله دسترسی به مناطق دشوار و یا نمای ساختمان استفاده میشود در این سیستم کاری از دو طناب برای انجام کار استفاده میشود که طناب اصلی وزن تکنسین را تحمل میکند و طناب بکاپ یا shunt از سقوط وخطرات احتمالی محافظت میکند.

شستشوی نما بدون داربست

شرکت آرین ایراتا به شماره ثبت 481645 بیش از یک دهه فعالیت در صنعت دسترسی با طناب برای انجام تمامی خدمات نمای ساختمان (شستشوی نما بدون داربست و ….) آمادگی همکاری با شما مشتریان گرامی دارد.

تصاویری از شستشوی نما بدون داربست:

شستشوی نما بدون داربست – شستشو نما بدون داربست (با طناب)

  1. انجام خدمات کار در ارتفاع در سریع ترین زمان ممکن
  2. ایمنی بسیار بالا کارکنان و تکنسین ها در حین انجام کار
  3. کاهش هزینه کلی در انجام کار
  4. عدم آسیب به نمای ساختمان در حین انجام کار
  5. عدم ایجاد مزاحمت برای عابرین پیاده و همسایگان
  6. مسئولیت صفر تا صد نحوه اجرای خدمات نما به عهده شرکت آرین ایراتا
  7. دسترسی به تمام نقاط و سطوح نمای ساختمان و….

شستشوی نما بدون داربست –سطوح سخت با واترجت

یکی از روشهای مرسوم برای نماشویی شستشوی نما و سطوح با واترجت، واتر سندبلاست است

نمای ساختمان به علت قرار گرفتن در معرض بارندگی ،باد،آلودگی هوا و … کثیف می شود و از لحاظ بصری تاثیر منفی روی بینندگان (شهروندان) می گذارد.

که در ذیل به روش های مختلف نماشویی جهت پاکسازی نما و … می پردازیم .

تصاویر شستشو نما بدون داربست آرین ایراتا

خدمات راپل نماشویی :

شستشوی نما دستی نما : نماشویی ساختمان با روش راپل

شستشوی نما بدون داربست بصورت دستی ( نماشویی با طناب ) مخصوص شستن نماها و شستن سطوح صیغلی و درخشان مانند نماهای فریم لس ( شیشه ای ) ،نمای کرتین وال ،نمای کامپوزیت ،نمای اچ پی ال و … که به وسیله محلول آب و سرکه صنعتی ،الکل و مواد اسیدی و قلیایی به فراخور سطوح مربوطه و با T مخصوص و دستمال نانو یا پنبه ای صورت می پذیرد .

شستشو نما با طناب

انواع دستگاه واتر جت : کارواش نما

  • واتر جت برقی
  • واتر جت با موتور بنزینی
  • واتر جت ثابت مرکزی

شستشو با دستگاه واتر جت :

شستشوی نما بدون داربست بوسیله دسترسی با طناب واتر جت به دستگاه آب پاش فشار قوی اطلاق می شود

که آب شهری را با فشار بسیار بالا به سطح مربوطه پاشش می کند

و در نهایت هرگونه جرم و آلودگی را از سطح مورد نظر می زداید .

دستگاه واتر جت ،آب را با فشار ۲۰۰ تا ۳۰۰ بار از نازل خارج کرده و جرم و کثیفی را از روی سطح نما و … پاک می نماید .

از دستگاه واتر جت می توان به منظور نماشویی ساختمان،نماشویی برج های مرتفع،نماشویی سنگ ،نماشویی آجر ،نماشویی سطوح سیمانی ،نماشویی سطوح سیلیسی،نماشویی دیوار،شستن کف و …  به شرح ذیل استفاده استفاده کرد

تصاویر شستشو نما با دستگاه واتر جت

شستشوی نما بدون داربست

خدمات کار با طناب شرکت آرین ایراتا

  • شستشوی نما بدون داربست
  • پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ( نصب سنگ )
  • تعویض شیشه نما با طناب
  • رنگ آمیزی نمای ساختمان
  • نورپردازی نما با طناب
  • آب بندی و اجرای نانو
  • جوشکاری و برشکاری در ارتفاع
  • نصب بنر و تابلوهای تبلیغاتی
  • و…

نماشویی یا شستشوی نما بدون داربست

نماشویی یا شستشوی نما، تمیز کردن شیشه‌ها و دیگر قسمت‌های نمای سازه‌های شهری است. نمای ساختمان می‌تواند شامل مصالح مختلفی شامل سازه اصلی نما، بخشی از طراحی معماری نما یا مانند پنجره‌ها، به عنوان عناصر تأمین نور ساختمان باشد. شستشوی ساختمان می‌تواند به صورت دستی یا با استفاده از انواع ابزارهای مختلف شستشو و دسترسی انجام شود.

فناوری‌های نسبتاً جدیدی برای مکانیزه کردن این عملیات بکار گرفته می‌شود.

نماشویی یا همان شستشوی نما بدون داربست، سهم عمده ای در زیبایی بخشی و آراستگی ساختمان دارد. از دیدگاه زیبائی شناختی هرچه نمای بیرونی یک سازه یا ساختمان تمیزتر باشد، آن سازه و مجموعه زیباتر، جذاب تر و چشم‌نوازتر خواهد بود. به دلیل آلودگی بیش از حد هوا و وجود باران‌های اسیدی و آلوده، به مرور زمان لایه ای از مواد اسیدی و خوردنده روی سطوح جمع شده و باعث کثیف شدن آن می‌شود. جنس این لایه‌ها می‌تواند از اکسید نیتروژن، اکسید سولفور، اسید کربنیک و اسید نیتریک و … باشد که اگر به موقع شسته نشوند علاوه بر زشت شدن نمای ساختمان و سازه‌ها با نفوذ به لایه‌های زیرین باعث از بین رفتن تدریجی آن‌ها می‌شوند.

شستشوی نما ی ساختمان علاوه بر زدودن آلودگی و زیباتر کردن ساختمان،

نقش مهمی در عمر و دوام نمای ساختمان دارد.

قرارداد شستشوی نما بدون داربست

قراردادهای این نوع خدمات متفاوت بوده و از دریافت نقدی پول توسط اشخاص، تا قراردادهای با سازوکار مناقصه‌های رسمی را شامل می‌شود. مقررات کاری، مجوزهای، روش انجام کار، تجهیزات و جبران خسارت‌های احتمالی، در پروژه‌های مختلف متفاوت است. شستشوی نما با دو روش دستی و واترجت امکان‌پذیر است که برای نماهای سنگی از دستگاه واترجت استفاده می‌شود.شستشوی نما برای انواع گوناگون نما ممکن است با هم متفاوت باشند؛ برای مثال شستشوی نماهای کامپوزیت با شستشوی نماهای سیمانی متفاوت است. همچنین برای نظافت نماهای آجری و سنگ‌های تیشه‌ای از واتر سندبلاست استفاده می‌شود.

شستشوی نما بدون داربست و توسط دسترسی با طناب

یکی از شیوه‌های این کار بر روی انواع ساختمان‌ها با ارتفاع بلند می‌باشد.

این روش در ایران در حدود ۱۵تا۱۷سال است که اجرا می‌شود. نحوه شستشو بستگی به نوع نما دارد.

شرکت آرین ایراتا با تجربه بیش از یک دهه فعالیت در صنعت دسترسی با طناب و کار در ارتفاع

انواع روش های شستشوی نما بدون داربست

یکی از روش‌های ابتدایی پاک کردن شیشه‌ها

زدودن کثیفی‌ها و غبار با یک اسفنج یا ابر خیس یا نم دار،

و پاک کردن آن با یک طی شیشه لاستیکی و سپس دستمال نانو نسبتاً نرم و مرطوب است.

شستشو با ابر خیس و تی لاستیکی

در این روش شیشه‌های نما را با ابر یا پارچه حوله ای که با محلول رقیق آب و شوینده کاملاً خیس شده‌است، شسته و بلافاصله آب کثیف باقی‌مانده را با یک تی لاستیکی که مجهز به تیغه‌های لاستیکی مخصوصی هستند از روی سطح شیشه می‌روبند.در این روش، مواد شیمیایی محلول طیف وسیعی از صابون‌ها، مایع ظرفشویی، شیشه پاک کن‌های خانگی، یا تری سیدم فسفات و نمک را شامل می‌شود. اضافه کردن ضدیخ برای جلوگیری از یخ زدگی محلول روی شیشه‌ها در زمستان کاربرد دارد. در مناطق گرم ایران، این مشکل به واسطه تبخیر آب روی شیشه یا کامپوزیت نما، قبل جمع کردن آن با تی بسیار معمول است.

نماشویی با روش دیرک مجهز به برس پاشش آب خالص

در این روش هر کدام از انواع تیرک‌های تلسکوپی در انتهای فوقانی به یک برس مخصوص با قابلیت پاشش آب مجهز شده‌است. آب خالص مورد استفاده می‌تواند از مخزن یک وسیله نقلیه تأمین شده یا با روش‌های معمول فیلتراسون در محل پروژه تولید شود.

آب خالص، نرم، یا سختی‌گیری شده از طریق دو یا سه مرحله فرایند تصفیه شامل یک مرحله فیلتر کربن و استفاده از غشاء اسمز معکوس، یا فیلتر کربن، غشای اسمز معکوس و سختی‌گیری با رزین‌های سختی گیر انجام می‌شود. آب مورد استفاده باید حاوی TDS (مجموع مواد جامد محلول) کمتر از 5 ppm است.

با پاشش آب خالص بر روی سطح شیشه و در موضع سایش برس، کثیفی و غبار از روی سطح شیشه شسته می‌شود. خاصیت قطبی آب و خالص بودن آن موجب می‌شود تا آب یونیزه شده قابلیت و میل به جذب دوباره مواد معدنی را یافته و کثیفی را از سطح جدا کند.

شستشوی نما بدون داربست واتر جت

برای شستشوی نما از دستگاه واتر جت‌های بسیار قوی استفاده می‌گردد

.دستگاه واتر جت صنعتی آب را با فشار بالا از درون مخزن خود به بیرون هدایت می‌کند و از طریقه کارتکی مخصوص موجب پاک شدن سطح نما و لایه برداری می‌گردد.

شستشوی نما با مواد نانو

شستشوی نما بدون داربست،با مواد نانو موجب افزایش طول عمر نما و کاهش هزینه های نگهداری نظافتی می شود.

نماشویی با مواد نانو سبب میشود نمای ساختمان حالت آبگریز کننده پیدا کند و مواردی همچون گرد و غبار و آلودگی هوا احاطه شوند.

ساختمان هایی که در محیط های آلوده هستند، کامپوزیت و شیشه های نما به سرعت کثیف میشوند و بهترین راه حل نماشویی با مواد نانو می باشد تا آلودگی و کثیفی محیط پیرامون، کمتر جذب نما شوند.

با تشکر شرکت آرین ایراتا

مجری سخت ترین امور در ارتفاع بدون داربست

09197921711

02188044865

برای مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

آرین ایراتا به شماره ثبت 481645 شرکت خدماتی کار در ارتفاع با دسترسی طناب بدون نیاز به داربست می باشد. آرین ایراتا خدمات کار در ارتفاع را در تمامی نقاط کشور با بهترین قیمت و کیفیت به همراه عقد قرارداد و بیمه نامه مسئولیت مدنی انجام می دهد.

شرکت آرین ایراتا مجری سخت ترین امور در ارتفاع با تکنیک دسترسی طناب با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه کار در ارتفاع و دسترسی با طناب (راپل) و ارائه خدمات نما به مشتریان در سراسر کشور توانسته با تیم فنی و مهندسی که در اختیار دارد،درصد بالایی از رضایت مشتریان را به دست آورد.

                                                                           کار در ارتفاع چیست؟

دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب به مجموعه ای از تکنیک ها گفته می شود که در آن از طناب ها و سخت افزار ها و اتصالات ایمن تخصصی به عنوان اصلی ترین وسیله دسترسی به مناطق دشوار و یا نمای ساختمان استفاده میشود در این سیستم کاری از دو طناب برای انجام کار استفاده میشود که طناب اصلی وزن تکنسین را تحمل میکند و طناب بکاپ یا shunt از سقوط و خطرات احتمالی محافظت می کند.

Sending
User Review
5 (7 votes)