منوی دسته بندی

پیچ رولپلاک نما ی ساختمان | پیچ و رولپلاک نما باطناب | پیچ رولپلاک سنگ

پیچ رولپلاک نما

پیچ رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نما با طناب

پیچ رولپلاک نما
پیچ و رولپلاک نما ونصب سنگ با طناب

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان برای ایمنی ساختمان و عابرین پیاده یک امر ضروری است از این جهت که درمقابل با سقوط سنگ نما جلوگیری میکند و مانع از ایجاد خسارت های مالی و جانی میشود از علت های ریزش سنگ نمای ساختمان میتوان به استفاده بیش ازحد سیمان خشک،استفاده از انواع چسب ها، عدم وجود اسکوپ و…

پیچ رولپلاک نما باعث تثبیت متریال نمای ساختمان میشود.

با پیشرفت ساخت ساز و نماسازی، بیشترین استفاده از متریال نمای بیرونی ساختمان سنگ های نما میباشد که اگر در در اجرای نماسازی و چیدمان سنگ نما و روش های اصولی سنگ کاری آشنا نباشیم، دچار ضعف نما خواهیم شد و باعث ریزش سنگ نمای ساختمان میشویم.

پیچ رولپلاک نما

بهترین روش تثبیت سنگ نمای ساختمان

بهترین روش و راهکار برای تثبیت سنگ های نمای ساختمان استفاده از پیچ رولپلاک نما است

شرکت آرین ایراتا نیرو های مجرب و ماهر را ارائه میدهد که به خوبی از هنر استفاده طناب برای دسترسی به نقاط دشوار و انجام خدمات نما برخوردارند

*تمامی خدمات پیچ و رولپلاک نما دارای ضمانت میباشد*

دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب به مجموعه ای از تکنیک ها گفته میشود که در آن از طناب ها و سخت افزار ها و اتصالات ایمن تخصصی به عنوان اصلی ترین وسیله دسترسی به مناطق دشوار و یا نمای ساختمان استفاده میشود در این سیستم کاری از دو طناب برای انجام کار استفاده میشود که طناب اصلی وزن تکنسین را تحمل میکند و طناب بکاپ یا shunt از سقوط وخطرات احتمالی محافظت میکند.

پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان بدون داربست

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان  در تهران و کرج شما را شرکت آرین ایراتا با هزینه ای ارزان و با کیفیت انجام می دهد. این شرکت پیچ و رولپلاک نما را به صورت بدون داربست در تهران و کرج انجام میدهد و شما در ادامه می توانید قیمت پیچ رولپلاک نما را استعلام بگیرید و نوع و روش و فرم قرارداد و بیمه را نیز ببینید. بنده صادقی هستم مدیر و کارشناس شرکت آرین ایراتا ۱۲ سال هستش که به کار پیچ رولپلاک نمای ساختمان با طناب و بدون داربست در حال فعالیت هستم و هزاران پروژه را هرساله انجام می دهم. من اینجا هستم تا خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان را به صورت حرفه ای و با کیفیت برای شما انجام بدهم.

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان از جنس گالوانیزه

باما در ادامه همراه باشید.

هزینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به عهده کیست؟

هزینه پیچ و رولپلاک نما ساختمان به صورت مشا حساب می شود. یعنی کل پول تقسیم بر کل واحد های موجود داخل ساختمان میشود و هر یکی از مالکان باید پول را مساوی پرداخت کنند. اینطور نیست که یکی متراژ کمتری داشته باشد پول کمتری بدهد یا اینکه واحد پشت ساختمان باشد بگوید بمن ربطی ندارد نباید پول بدهم. در اصل اگر حادثه ای بر اثر ریزش سنگ رخ بدهد کل ساکنین باید خسارت پرداخت کنند.پس مبالغ برای تعمیرات یکسان میباشد مگر اینکه توافقی پول جمع شود.

با پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ایا مشکل ریزش سنگ بر طرف میشود؟ تا چند سال دیگر ریزش نمیکند؟

ریزش سنگ به یک معظل برای مالکان تبدیل شده است و خواب شب را از انها گرفته است چون اگر سنگی ریزش کند باید تمام کمال خسارت مورد نظر را بپردازید. به طور کلی اگر پیچ و رولپلاک سنگ نما توسط شرکت معتبر انجام شود دیگر هیچ وقت و هیچ زمانی ریزش نمی کند. شرکت آرین ایراتا پیچ کردن نما را با ضمانت ده ساله انجام میدهد و موارد انجام پیچ رولپلاک سنگ نما را میتوانید به طور کامل در ادامه صفحه بخوانید. این را هم بگویم که بعد از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تا انتهای عمر ان ساختمان سنگی ریزش نخواهد کرد.

آیا بهترین روش انجام کار کدام است؟ داربست؟ یا با طناب؟

خب جواب این سوال را خود مردم با علاقه به راپل نشان داده اند. امروزه فکر میکنم ۹۵ درصد مردم برای انجام خدماتی همچون پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان از طناب یا راپل استفاده میکنند. این روش اولین بار از کشور انگلستان شروع شد و کم کم تمام دنیا از این سیستم دسترسی برای کاری نمای ساختمان و برج ها استفاده کردند. ابزارهای مورد استفاده شرکت ما خارجی هستند و ساخت کشور فرانسه می باشند. سرعت بالا و قیمت مناسب کار با طناب این شغل را بین مردم محبوب کرده است.

پیچ و رولپلاک نما
پیچ و رولپلاک نما

آیا به هنگام پیچ کردن سنگ ، سنگ دچار شکستگی و یا ترک می شود؟

به هیچ وجه ممکن هیچکدام از سنگ ها در حال پیچ کردن شکسته و یا خورد نمی شوند و اگر یک درصد اگر این اتفاق هنگام کار رخ بدهد شرکت آرین ایراتا موظف است تا سنگ را مجدد خریداری کرده و در محل ریزش کرده نصب کند. ما از دریل های گوناگون و مخصوص سنگ ها استفاده می کنیم و بسیار مراقب سنگ های شما هستیم تا اسیبی به انها نرسد و هزینه شما بیشتر نشود.

لرزش سوراخ کاری با دریل برای پیچ کردن آیا باعث بروز لق شدگی و جدا شدن سنگ نما می شود؟

دریل های انجام دهنده پیچ و رولپلاک نمای ساختمان دارای یک مکانیزم قوی هستند که لرزش ایجاد نمی کنند و به هیچ عنوان سنگ های کناری را لق نمی کند. لرزش برای دریل های با درصد هیلتی بالا می باشد که شرکت های نا معتبر از انها استفاده می کنند. دریل نقش مهمی در پیچ کردن سنگ نمای ساختمان ایفا میکند.دریل و سنگ و همچنین پیچ مورد استفاده باید هماهنگ و مناسب باشد.

پیشگیری بهتر از درمان است

شما عزیزان قبل از ریزش سنگ اگر سنگ خود را پیچ و رولپلاک کنید هیچوقت شاهد خسارت نخواهید شد. سنگ به نوعی در ارتفاع قرار دارد و به دلیل بی توجهی برخی از ساکنین ساختمان بیشتر انها دچار خسارت های وحشتناک می شوند که اگر قبل ریزش پیچ و رولپلاک می شد به راحتی قابل پیشگیری بود.

پیچ رولپلاک نمای سنگی در کمترین زمان در سراسر کشور

برای پیشگیری از ریزش سنگ نما باید سریعا اقدام کنید چون وقتی سنگی ریزش میکند سنگ های مجاور ان هم در معرض ریزش قرار می گیرند و چه بهتر است که سریعا انها را پیچ رولپلاک کنیم تا نمای سنگی ریزش نکند. در بین شرکتهای پیچ رولپلاک نمای سنگی بسیاری از افراد باطناب کار می کنند. و این برای شما بسیار مناسب می باشد چون وقت کمی برای کار می گیرد. پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در کمترین زمان با اکیپ بسیار حرفه ای شرکت آرین ایراتا با قرارداد بسیار معتبر و دارای ثبت انجام میگیرد.

از مهم ترین دلایل ریزش سنگ نما ی ساختمان

برف و باران و باد و سرما و زلزله از دلایل ریزش سنگ است و بیشتر اوقات در فصل زمستان سنگ ریزش می کند باید پیچ و رولپلاک شود. رانش زمین و نشست ساختمان و زلزله هم یکی از موارد ریزش سنگ می باشد که باید بدانید قبل از اتفاقات ناگوار حتما سنگ را پیچ کنید. قدمت زیاد یک ساختمان هم باعث این می شود که سنگ ریزش کند. بعد از سالها سیمان به دلیل سرما و گرما کم کم خود را از سنگ جدا میکند و باعث ریزش به یک باره میشود. به نظر ۹۹ درصد کارشناسان ساختمان سازی باید حتما بعد از سنگ کاری تمام سنگها را پیچ و رولپلاک کنیم تا شاهد حوادث ناگوار نشویم.

پیچ رولپلاک سنگ نما را به صورت ویدیو ببینید در آپارات ببینید

پیچ و رولپپلاک نمای ساختمان

روش نصب سنگ های ریخته شده از نمای ساختمان

برای نصب سنگ های ریزش کرده ابتدا اندازه محیط ریخته شده را میگیریم و برای خرید سنگ به سنگ فروشی میرویم و قطعه مورد نظر را تهیه میکنیم.  برای چسباندن سنگ ابتدا پشت سنگ  به چسب می شود و بر روی محل مورد نظر گذاشته می شود. در انتها برای اطمینان روی سنگ پیچ رولپلاک گالوانیزه زده می شود تا دیگر ان سنگ هیچوقت از جای خود تکان نخورد. نگران جای ریزش کرده نباشید. متخصصین ما جوری سنگ شما را نصب میکنند که اثاری از ریزش باقی نمانده باشد.

شرکت آرین ایراتا مجری سخت ترین امور در ارتفاع با تکنیک دسترسی با طناب

صدرصد شرکت آرین ایراتا برای بزرگ و کوچک کردن سنگ نما و نصب روی جای ریزش کرده از فرز برای برش استفاده می کند و شما نگران تغییر حالت سنگ نباشید چون گروه متخصص آرین ایراتا برشکار متخصص برای بریدن سنگ نما را در اختیار دارد.

پیچ و رولپلاک نما با طناب

اثرات باقی مانده بعد از پیچ و رولپلاک نما چیست ؟

اگر شرکت انجام دهنده پیچ و رولپلاک نمای ساختمان دارای مهارت و تخصص و تجربه کافی در این کار باشند صدرصد جوری پیچ های نما را بتونه کاری می کنند که اصلا دیده نشود. بعضی از گروه ها روی پیچ ها را رنگ میزنند که اصلا اجازه اینکار را ندهید. چون باز هم پیچ ها دیده خواهد شد. برای انجام کار اصولی باید رنگ مورد نظر را با بتونه سنگی و ضد اب مخلوط کنید و در ادامه به صورت هم سطح پیچ ها را بتونه بزنید تا نمای همرنگ سنگ داشته باشیم.

عکس نصب کردن سنگ نما

پیچ رولپلاک نما
پیچ و رولپلاک نما ونصب سنگ با طناب

ابتدا تمامی نما پیچ رولپلاک می شوند و بعد از جلوگیری از ریزش سنگ نما مجدد سنگ هایی که ریزش کرده اند سرجای خود مانند روز اول نصب میگردد و پیچ می شوند.

عکس زیر تصویر یک ساختمانی است که سنگ هایش ریزش کرده و شرکت آرین ایراتا انها را پیچ و رولپلاک کرده است و سنگ های ریزش کرده هم نصب شده است

پیچ و رولپلاک نما
پیچ و رولپلاک نما

طریقه انجام پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان

ابتدا برای تنظیم قرارداد اقدام می کنیم و بعد از توافق دو طرفه روز انجام پیچ رولپلاک را درون قرارداد قید می کنیم. ابزار و لوازم مورد نیاز اماده و روز تعیین شده شروع به کار می شود. موارد انجام کار ریز و درشت را در ادامه میتوانید به طور کامل بخوانید.

کارگاه تکنسین در حال پیچ و رولپلاک نما کجاست؟

برای انجام مقاوم سازی سنگ نما،طناب به نقاط بسیار مطمئن و مقاوم در برابر فشار بسته می شود. یکی از نقاط خوب دور خرپشته و داخل اتاق اسانسور ساختمان می باشد که بسیار ایمن است.  اگر کانالهای کولر قطر انها بزرگ باشد میتوان طناب را دور انها هم بست.

شرکت آرین ایراتا بصورت شرکتی و با فاکتور رسمی قرارداد تنظیم می کند؟

بله شرکت آرین ایراتا دارای قرارداد شرکتی و شماره ثبت481645 می باشد. فرد انجام دهنده کار حتما باید دارای قرارداد باشد تا مسئولیت بر عهده خودش باشد. عکس قرارداد و بیمه در پایین صفحه موجود میباشد.

شرکت آرین ایراتا برای انجام کار پیچ رولپلاک نمای ساختمان با طناب دارای قرارداد و سربرگ و شماره ثبت481645 می باشد که تمام انها درون قرارداد قید شده است و طرفین ملزم به اجرای ان هستند.

ویدیو پیچ کردن سنگ نما به وسیله طناب و بدون داربست

قیمت انجام پیچ کردن نما چقدر است؟

قیمت انجام کار بستگی به نوع و حجم کار دارد که در ادامه صفحه راجع به متری دانه ای و کنتراتی توضیح خواهیم داد. ادامه این صفحه از قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان کامل توضیح داده شده است. در این صفحه قیمت متری و دانه ای و کنتراتی توضیح داده شده است و می توانید در ادامه انرا مشاهده کنید.

قیمت حدودی کنترات برای پیچ رولپلاک سنگ نما  با طناب در شرکت آرین ایراتا

توجه داشته باشید نماهای زیر ۲۰۰ متر به هیچ عنوان به شکل متری برآورد و محاسبه نمی گردند و با روش کنتراتی یا چکی محاسبه می شوند.

اما در نظر داشته باشید نماهای بالای ۲۰۰ متر برای پیچ کردن سنگ از ۱۵ هزار تومان تا ۳۵ هزار تومان قیمت گذاری می شوند .

پیچ رولپلاک نما بدون داربست
یچ رولپلاک نما بدون داربست

شما مشتری عزیز برای گرفتن قیمت قطعی می توانید با ارسال عکس از نمای ساختمان خود به شبکه ی اجتماعی شرکت آرین ایراتا در کوتاه ترین زمان ممکن قیمت قطعی را به دست آورید و براورد هزینه کرده باشید.

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما رومی بدون داربست با طناب

آرین ایراتا همواره از جدیدترین تکنیک و روش های انجام عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مورد نظر به کمک طناب محکم ،بدون استفاده از داربست و به کمک نیروهای ورزیده و ماهر مسلط به طناب در ارتفاعات استفاده می نماید.

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای رومی به صورت عددی از ۳۰۰۰ تومان تا ۶۰۰۰ تومان میباشد و برای قیمت قطعی حتما تماس بگیرید.

هزینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به صورت رومی به صورت متری از ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان میباشد که قیمت قطعی باید تماس بگیرید.

در اخر قیمت کنتراتی به صورت ارسال عکس گفته میشود

هزینه پیچ و رولپلاک نمای سنگ تراورتن با راپل

قیمت پیچ رولپلاک سنگ ب صورت عددی برای نمای تراورتن از ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰تومان میباشد.

به صورت متری سنگ تراورتن از ۱۵ شروع میشود و تا ۳۰ تومان ادامه دارد.

به صورت کنترات هم حتما بایداز طریق واتساپ عکس ارسال گردد تا قیمت کلی براورد شود.

قیمت پیچ کردن سنگ نمای سمیرم یا چینی با طناب(سفید ۲۰ یا ۱۵ سانتی)

قیمت پیچ کردن سنگ سمیرم به صورت عددی از ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ میباشد.

قیمت به صورت متری از ۱۵هزار تا ۳۵ هزارتومان میباشد.

پیچ و رولپلاک نما با طناب
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

قیمت پیچ کردن نما به صورت کنتراتی نیز باید عکس ارسال گردد.

قیمت پیچ رولپلاک سنگ گرانیت  بدون نیاز به داربست

پیچ و رولپلاک نمای گرانیتی به صورت عددی از ۲۵۰۰ تا ۶۰۰۰ هزارتومان قیمت گذاری شده است.

قیمت پیچ رولپلاک نما گرانیت متری ۲۰ تا ۳۰ تومان میباشد.

قیمت کنتراتی سنگ گرانیت هم جزو ارزانترین سنگ ها میباشد که با یک تماس کوچک به راحتی اعلام میکنیم.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای سرامیکی

مطالب پیشنهادی من به شما    ⇐   شستشوی نما بدون داربست

فیلم پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

قیمت دانه ای پیچ رولپلاک سنگ نما در شرکت آرین ایراتا

در رابطه با قیمت پیچ رولپلاک نما به صورت دانه ای به نوع نما و جنس سنگ کار شده بستگی دارد . همچنین لق بودن یا لق نبودن سنگ یکی از موارد با اهمیت در بحث هزینه و قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما خواهد بود. اگر سنگ لق باشد برای محکم کردن آن بر روی نمای ساختمان وقت و هزینه ی بیشتری باید پرداخت شود که این هزینه و قیمت به شکل صعودی افزایش می یابد.

شرکت آرین ایراتا مجری سخت ترین امور در ارتفاع با طناب

پیچ و رولپلاک نما
پیچ و رولپلاک سنگ نما

بیایید فرض مثال را براین بگیرید که یک نما داریم که سنگ هایش صاف می باشد و نمایی دیگر که نمای رومی کار شده باشد خب وقتی سنگ صاف باشد رحت تر سوراخ میشود ولی سنگی که باریک باشد و ناهموار باشد سخت و شکننده میشود و باید با ابزارهای خاص پیچ رولپلاک بشود.  قیمت پیچ رولپلاک نما به صورت دانه ای بستگی به نوع نما و جنس سنگ کار شده دارد. همچنین لق بودن یا نبودت سنگ یکی از فاکتورهای مهم در پیچ کردن نمای ساختمان میباشد.

قیمت پیچ رولپلاک سنگ صاف و رومی باهم تفاوت دارد؟

در پاسخ به این سوال باید به صراحت عرض نماییم که بله کاملا تفاوت قیمت وجود دارد .

چنان چه سطح سنگ صاف و بدون برآمدگی باشد تیم ویژه ما در ارتفاعات بدون داربست ،به کمک طناب محکم با هزینه ی کم عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما را جهت ثبات در جایگاه نما برای جلوگیری از ریزش و پرتاب سنگ نما و پیشگیری از خسارت مالی و جانی به کمک تجهیزات استاندارد و لازم در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهند .

اما چنان چه سطح سنگ نما برجسته باشد و ناهموار یعنی صاف نباشد هزینه و قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما توسط این نیروی توانمند و حرفه ای افزایش خواهد یافت .

در نظر داشته باشید رنج قیمتی که می توانیم برای انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان توضیح دهیم از ۳۰۰۰هزار تومان شروع و تا ۷۰۰۰ هزار تومان ادامه خواهد یافت .

روش کار کردن شرکت آرین ایراتا به این صورت است که برای راحتی کار مشتریان عزیز از صاحبان ساختمانی در خواست می کند تا از نمای ساختمانی خود که محل ریزش سنگ نما ،یا شل شدن سنگ نما بودند عکسی گرفته و برای شرکت ما ارسال نمایند تا هزینه ی قطعی عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمانی مورد نظر را با بررسی های انجام شده اعلام نماید.

در ضمن هر گونه سوال و مشاوره برای کاربران عزیز توسط شرکت آرین ایراتا شکل رایگان انجام می پذیرد.

پیچ و رولپلاک نما از جنس سمیرم

قیمت خرید سنگ های ریزش کرده چقدر است؟

امروزه سنگ بسیار گران شده است و اگر دست رو دست بگذارید باید هزینه زیادی بابت ترمیم نمای ساختمان بدهید. قیمت نامرغوب ترین سنگ در بازار برای نصب مجدد روی نمای ساختمان از ۳۰۰ هزار تومان شروع میشود و گرانترین انها سنگ گرانیت و عباس اباد است که بالای یک میلیون قیمت هر متر مربع ان میباشد. پس اگر سنگی ریزش کرد یا لق بود سریعا عمل پیچ رولپلاک نمای سنگ ساختمان را انجام بدهید تا خسارت های بیشتری نبینید.

پیچ رولپلاک نما با طناب
پیچ رولپلاک نما با طناب

ایا زحمت خرید سنگ را شرکت آرین ایراتا میتواند بکشد؟

بله شرکت پیچ رولپلاک آرین ایراتا دارای چندین ماشین و اکیپ هستند و اگر ابزاری  و سنگی برای خرید داشته باشید سریعا تهیه میشود ولی هزینه به صورت فاکتور به شما ارائه میشود و دریافت میگردد.

جنس پیچ مصرفی برای پیچ کردن سنگ نمای ساختمان چیست؟

جنس پیچ مصرفی برای نمای شما گالوانیزه میباشد که به رنگهای طلایی و نقره ای در بازار به فروش میرسد. این پیچ زنگ نمیزند و بسیار مقاوم در برابر فشار میباشد. عکس پیچ در پایین صفحه موجود است.

از پیچ چند سانتی برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استفاده میکنید؟

برای پیچ کردن سنگ نما از پیچ های ۵ و ۶ استفاده میکنیم. پیچ های بزرگ قدرت نگهداری کمی دارند و پیچ های بزرگ خوب به سیمان نمیرسند. دلیلش را در ادامه توضیح دادیم میتوانید بخوانید.

در ۹۰ درصد کارهای نما پیچ رولپلاک کارها از پیچ های ۵ و ۶ سانتی استفاده میکنند.

دلیلش را برایتان توضیح میدهم.به دلیل اینکه سیمان پشت سنگ نهایتا ۲٫۵ است و سنگ شما هم ۲ سانتی یا ۲٫۵ میباشد اگر پیچ بزرگتر باشد از سیمان پشت سنگ رد میشود و پیچ لق میزند.

پیچ حتما باید به سیمان گیر کند و نباید از سیمان و از حد مورد نظر عبور کند.

پبچ گالوانیزه برای پیچ و رولپلاک سنگ نما

روی هرسنگ چندتا پیچ زده می شود؟

بستگی به سنگ دارد ولی به صورت حدودی هر ۵۰ سانت یک عدد پیچ و رولپلاک زده میشود. نماهای صاف هر۵۰ سانت و نماهای رومی که سنگ کوچک دارند بستگی به شرایط دارد. باز هم میگم که سنگ ها باهم تفاوت دارند.

تعداد پیچ و رولپلاک زدن روی هر قطعه سنگ

تعداد پیچ کردن نما بدون داربست برای هر قطعه سنگ متغییر است.

به صورت طبیعی و قانونی هر ۵۰ سانت یک عدد پیچ خورده میشود.

مثلا برای سنگی که ۱متر است دو عدد برای سنگ های دو متری۵ عدد تا چهار عدد پیچ و رولپلاک زده میشود.

اندازه پیچ رولپلاک در عکس بالا

از چه رولپلاکی برای پیچ رولپلاک سنگ نما استفاده می کنید؟

از رولپلاک قرمز ۵ سانتی و مته ۸ و ۷ چهار شیار برای پیچ رولپلاک نما استفاده میکنیم. این مته ها و رولپلاک ها سالهای طولانی تجربه ما روی نما است.عکس رولپلاک و مته در پایین صفحه موجو میباشد.

رولپلاک همانطور که گفته شد بسیار مهم میباشد و جنسی که باید استفاده شود باید جنسی باشد که زود پوسیده نشود.

رولپلاک باید هم اندازه سوراخ داخل سنگ باشد تا وقتی پیچ سفت میشود رولپلاک از جای خود تکان نخورد.

این عکس رولپلاک ۵سانتی را نشان میدهد.

مناسب ترین رولپلاک برای پیچ رولپلاک نمای سنگ همین رولپلاک تک میباشد و غیر این بنده استفاده کردم که بسیار ضعیف و غیر استاندارد میباشد.

رولپلاک مصرفی روی نما

عکس پیچ درون رولپلاک

کدام شهرهای ایران عملیات پیچ و رولپلاک نمای سنگی انجام میدهید؟

آرین ایراتا مجری پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران میباشد.

همچنین در شهرهای این دو استان نیز خدمات محکم سازی نما را داریم.

همچنین در تمام استان های کشور پیچ و رولپلاک کارهای متخصص و نمایندگی جهان فرود حضور دارند.

برای پیچ و رولپلاک نمای سنگی از دریل هیلتی استفاده میکنید یا معمولی؟

بستگی به سنگ دارد.

برای پیچ رولپلاک سنگ نما هر سنگی دریل مخصوص خودش را دارد.

مثلا برای نمای رومی از سه نظام استفاده میشود و برای تراورتن صاف و یا گرانیت از دریل چهارشیار استفاده میکنیم.

هنگام پیچ و رولپلاک کردن نما سنگ ریزش میکند و یا ترک میخورد؟

خیر .در هنگام پیچ رولپلاک هیچگونه ریزش و ترکی روی سنگ ایجاد نمیشود. سنگ هایی که از قبل ترک خورده است باید دو طرف ان پیچ بشود و در اخر بندکشی شود که خط ترک محو شود.

جای پیچ با بتونه همرنگ پوشانده میشود؟

بله جای پیچ با بتونه همرنگ نانو پوشیده میشود تا زیبایی نما حفظ شود. روی تمام پیچ ها به صورت یکدست بتونه همرنگ میشود تا دیگر هیچ اثاری از نقطه پیچ باقی نماند. اگر بتونه کاری انجام نشود هم نما زشت میشود و هم اب از طریق سوراخ ها به داخل خانه نفوذ میکند.

عکس فوق بعد از خشک شدن بتونه کاملا همرنگ خواهد شد

ایا روی نما جاهایی از سنگ ترک داشته باشد بندکشی میشود؟

بله هرجا که ترک داشته باشد با بتونه ای که روی پیچ میزنیم ان قسمت ها را نیز بندکشی میکنیم. این ترک ها باعث میشود که اب به داخل ساختمان نفوذ کند.

سنگ های ریزش کرده را با پیچ و رولپلاک نصب میکنید؟

خیالتان راحت باشد اگر سنگی ریزش کرده باشد به راحتی بدون داربست مانند روز اول در جای خود نصب میکنیم.

برای انجام پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان ضمانت هم میدهید؟

بله ما برای پیچ کردن سنگ نمای شما ضمانت ده ساله ارائه میدهیم. ریزش سنگ مبحثی بسیار خطرناکی است و حتما به دلیل حساسیت بالای کار ضمانت معتبر درون قرارداد دریافت کنید.

کارگران یا متخصصان شما دارای بیمه میباشند؟

بله برای انجام کار تمامی کارکنان شرکت آرین ایراتا دارای بیمه حوادث میباشند و هرگونه حادثه بر عهده خود پیمانکار میباشد.

بیمه ما برای مجری پیچ رولپلاک نما در کرج و تهران

تمام نیروها دارای بیمه و شرکت دارای قرارداد رسمی میباشد.

در هنگام کار تمامی حوادث برای کارکنان به عهده شرکت میباشد.

در زیر عکس بیمه نامه خدمات پیچ رولپلاک نما را زیر ببینید.

به دلیل برداشتن بیمه و سو استفاده از عکس بیمه فقط نوع بیمه را برای شما قراردادیم.

  • بیمه پیچ رولپلاک نما ایران

تفاوت بین پیچ و رولپلاک ساختمان با داربست و بدون داربست در چیست؟

برای اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با داربست باید هزینه اضافی و وقت بیشتر برای داربست بگذارید. ولی در روش بدون داربست یا با طناب پیچ و رولپلاک کار نیازی به داربست و لوازم اضافی ندارد.

به طور کلی می توان گفت که پیچ و رولپلاک نما با طناب می تواند راهی برای کم کردن هزینه و اطلاف وقت باشد.

برای پیچ و رولپلاک نما چک هم قبول میکنید؟ چند ماهه؟

بله اگر کارفرما دارای مشکل مالی باشد انتهای کار طی یک فقره چک هزینه را تسویه میکنیم. چک هم نهایتا ۳ ماهه قبول میکنیم

از پیچ چهارسو استفاد میکنید یا از پیچ دوسو؟

پیچ دوسو برای سفت کردن نیرو به مشکل بر میخورد و پیچ به صورت کامل کونیک نمیشود ولی پیچ چهارسو به راحتی روی سنگ مینشیند. پس از پیچ چهارسو استفاده میشود.

تا چند طبقه میتوانید کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب انجام بدهید؟

کار پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با طناب هیچ محدودیتی ندارد و میتوانید هرچند طبقه که باشید سنگ های خود را پیچ کنید.

پیچ رولپلاک نما بدون داربست – نمای تراورتن رومی

توضیح مختصر و مفید برای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

کار پیچ و رولپلاک سنگ شل شده در نما را  نیروهای متخصص در ارتفاعات انجام می دهند این نیروها بیمه ی شرکت معتبر خدمات راپل نما می باشند و به کمک پیچ های گالوانیزه ضد زنگ سنگهای شل شده را سفت و محکم می نمایند تا از خطرات سقوط سنگ نما جلوگیری شود.

در آخر هم روی همه ی پیچ ها بتونه همرنگ سنگ زده می شود تا اصلا دیده نشود. در ادامه ی بحث درباره ی تمام موارد مربوط به پیچ و رولپلاک سنگ نما اعم از قیمت تا نحوه ی کار به بررسی خواهیم پرداخت .

در پایان در صورتی که آرین ایراتا خوشتان آمد  تماس بگیرید تا برای انجام کار و اعلام قیمت مذاکره نماییم.

چرا هنگام پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان سنگ از وسط ترک میخورد و یا میشکند؟

بیشتر پیچ رولپلاک کارهای تهران و کرج با بی دقتی تمام سنگ را پیچ و رولپلاک میکنند و از مته و دریل های نامناسب برای پیچ سنگ نمای ساختمان استفاده میکنند که کارفرما باید ابتدا رزومه و مدل ابزار و کار فرد را ببیند و بعد از ان کار را به انها بسپارد. قبل از انجام پیچ کردن سنگ نمای ساختمان باید با پیمانکار و راپل کار طی شود که سنگ به هیچ عنوان ترک نخورد و یا ریزش نکند.

دلایل ریزش سنگ نما

به دلیل اینکه نماکار ابتدا در هنگام  سنگ کاری پشت سنگ ها را دوغاب مناسب نمیریزد و اسکوپ نمیکند. بعد از سنگکاری اب باران و افتاب باعث میشود که سنگ در فصل زمستان پشتش یخ بزند و سنگ را به بیرون هول بدهد. برای جلوگیری از ریزش سنگ نما حتما کل نمای ساختمان را با پیچ و رولپلاک محکم سازی بکنید. یکی دیگر از دلایل ریزس سنگ نما نشست ساختمان میباشد.

مسئولیت ریزش سنگ نما

ایا میدانستید وقتی سنگ ریزش کند و روی ماشین یا انسان بریزد شما مسئول ان هستید؟

بله شما باید قبل از ریزش سنگ های خودتان را پیچ و رولپلاک کنید تا وارد دردسر بزرگی نشوید و این کار را با شرکت آرین ایراتا که ضمانت کتبی به شما ارائه میدهد بسپارید. اگر خسارتی برای کسی یا چیزی پیش بیاید اولین شخصی که توی دردسر میوفتد مدیر ساختمان میباشد.

ریزش سنگ چندسال بر عهده سازده میباشد؟

به طور معمول مسئولیت ریزش سنگ نما تا ده سال بر عهده سازنده و مهندس ناظر میباشد.

ریزش سنگ و خسارت شدید به ماشین ۲۰۶

مطلب پیشنهادی من به شما    ⇐   رنگ آمیزی نما

قیمت طبقاتی پیچ و رولپلاک نمای سنگی با طناب در آرین ایراتا

قیمت پیچ و رولپلاک طبقاتی  نمای سنگی ساختمان  بستگی به جنس سنگ و عرض طول ساختمان دارد. هرچه قدر عرض یا بر طبقات بیشتر باشد هزینه طبیعتا بیشتر خواهد شد.

دلیل دیگر کاهش یا افزایش قیمت به صورت طبقاتی نوع جنس سنگ است که حتما باید به صورت عکس یا حضوری دیده شود. به طور کلی قیمت پیچ کردن سنگ نما به صورت طبقه ای از ۴۵۰ هزارتومان تا ۲۵۰۰ هزارتومان میباشد که هزینه قطعی بستگی به شرایط بالا دارد.

این نوع رولپلاک نما کمتر مورد استفاده قرار میگیرد و بیشتر کارفرماهای عزیز کل نما را پیچ رولپلاک میکنند.

باید عرض نماییم که تعداد طبقات ساختمان و متراژ نمای ساختمان با قیمت پیچ و رولپلاک رابطه ی مستقیمی دارد هر اندازه تعداد طبقات ساختمان و متراژ نمای ساختمان بیشتر باشد هزینه ی پیچ و رولپلاک هم بیشتر خواهد شد و بالعکس هر اندازه تعداد طبقات ساختمان و متراژ نمای ساختمانی کمتر شود هزینه ی پیچ و رولپلاک هم کمتر خواهد شد.

یکی دیگر از مواردی که باعث صرفه جویی در بخش هزینه های پیچ و رولپلاک خواهد شد این است که در زمان نصب نما انجام شوند.

قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما بدون داربست به صورت متری

بعد از توضیح قیمت های مختلف راجع به پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با طناب و کار در ارتفاع میرسیم به هزینه به صورت متری که درصد کمی از شما عزیزان به صورت متری سوال میکنید که این نوع قیمت هم بستگی به نوع سنگ نما و کوچک یا بزرگی نمای ساختمان دارد. نماهای زیر ۲۰۰ متر به هیچ وجه به صورت متری محاسبه نمیشود و با روش کنتراتی محاسبه میگردد. نماهای بالای ۲۰۰ متر برای پیچ کردن سنگ از ۱۵هزارتومان تا ۳۵هزارتومان قیمت گذاری میشود که با ارسال عکس از طریق شبکه های اجتماعی میتوانیم قیمت قطعی برایتان بفرستیم.

یک نمونه از خدمات قبل و بعد پیچ و رولپلاک نما با طناب را ببینید

عکس قبل از انجام پیچ رولپلاک نما

عکس بعد از انجام پیچ و رولپلاک و نصب سنگ

اندازه صحیح پیچ روی نما و استاندارد پیچ رولپلاک ساختمان

پیچ کردن سنگ های باریک در عکس زیر مشخص میباشد.

ما با دارا بودن دریل های مخصوص انواع سنگ به راحتی سنگ های کوچک و بزرگ را پیچ رولپلاک میکنیم.

در عکس  زیر اندازه دقیق پیچ ها و فاصله معین در سنگ را مشاهده میکنید.

طریقه سفت شدن پیچ و جنس پیچ مصرفی که کاملا گالوانیزه میباشد در عکس مشخص میباشد.

سنگ زیر به دلیل رومی بودن باید احتیاط زیادی برای سوراخ کردن ان داشته باشیم.

طریقه باز شدن پیچ و رولپلاک درون سوراخی که با دریل درون سنگ ایجاد میکنیم در عکس زیر کاملا معلوم است.

کارفرمای عزیز فقط به فکر پیچ نباشید چون رولپلاک هم به اندازه پیچ بسیار مهم هستند.

رولپلاک باید با قطر سوراخ هم تراز باشد زیرا نقش مهمی در نگه داشتن سنگ دارد.

بدنه رولپلاک باید با سیمان چسبیده باشد و با فشار وارد سوراخ سیمانی گردد تا وزن بالا را تحمل کند.

شکل باز شدن پیچ و رولپلاک درون سنگ و سیمان شبیه به بولت میماند.

خدمات پیشنهادی ما===   تعویض شیشه نما

انواع مته برای پیچ رولپلاک نما

متهای سوراخکاری سنگ هم از متهای دارای دو الماسه و یا چهار الماسه میباشد.
این نوع خدمات برای محکم سازی سنگ های نمای ساختمان امری ضروری میباشد.
ایا میدانید در اثر ریزش سنگ نما و بروز حادثه مدیر ساختمان مسئول است.
بخاطر کمی ارزانی جان خود و دیگران را به خطر نیندازید.

مته مخصوص پیچ و رولپلاک

مته مورد استفاده برای پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان

شرکت ما از مته ۸ یا ۷ کوتاه استفاده میکند.

مته باید سنگ را خورد نکند و سنگ را به صورت دایره سوراخ کند تا رولپلاک با بهترین کیفیت درون سنگ بنشیند.

از دو نوع مته برای پیچ کردن سنگ نما استفاده میشود که یکی سه نظام و یکی چهار شیار نام دارد.

مته سه نظام برای سنگ های بسیار کوچک و شل شده استفاده میشود و مته چهار شیار برای سوراخ کردن سنگ های پهن و بزرگ است.

مته سنگ

مجری کارهای پیچ سنگ نما – سنگ لاشه

خدمات پیشنهادی ما === جوشکاری روی نما

ایا ریزش سنگ قبل از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خطرناک است؟

پیچ و رولپلاک سنگ نما آرین ایراتا میتواند حوادث بسیار بدی را به همراه داشته باشد که در ویدیو زیر میتوانید نمونه ای از ریزش سنگ را ببینید.

سنگ ها هیچوقت بشما نیگویند که چه زمانی ریزش میکنند پس هرچه زودتر با هزینه ای اندک نما را پیچ و رولپلاک کنید تا حادثه ناگواری برای شما و خانواده خود پیش نیاید.

نمای ساختمان خود را به ما بسپارید

09197921711

02188044865

تا به بهترین شکل و با ضمانت ۱۰ ساله پیچ رولپلاک کنیم.

گروه ما برای انجام کار دارای قرارداد و بیمه میباشد و بیمه بنام انجام دهنده کار است.

در ضمن کار ما بسیار ایمن میباشد و نگران انجام کار روی طناب نباشید زیرا کار با طناب به صورت استاندارد و ایمن در تمام دنیا در حال انجام است.

ریزش سنگ نما قبل از پیچ کردن سنگ نمای ساختمان

زمان شروع پیچ کردن سنگ نمای ساختمان

وقتی قرار داد پیچ رولپلاک ساختمان بسته شد برای شروع کار هر روز صبح ساعت ۸ تا ۶ بعد از ظهر در فصل تابستان و بهار میباشد.

برای فصل زمستان و پاییز به دلیل سرد بودن هوا پیچ و رولپلاک کردن نما دشوار است و باید در ساعت هایی که هوا به نقطه گرما میرسد کار انجام شود.

لوازم مصرفی مانند چسب و بتونه و ناهار بر عهده کارفرما است یا پیمانکار

تمام لوازم مصرفی طی توافق درون قرارداد نوشته میشود و پیمانکار یعنی شرکت آرین ایراتا که عملیات پیچ رولپلاک سنگ نما را انجام میدهد وظیفه خرید تمام لوازم را بر عهده دارد.

شکل انجام کار پیچ رولپلاک سنگ نما ساختمان با طناب

مشتری عزیز طی تماس تلفنی که با شرکت آرین ایراتا داشته در رابطه با راهکار مناسبی برای حل مشکل ریزش و پرتاب سنگ از نمای ساختمان از کارشناسان شرکت در خواست کمک و ایجاد راه حلی مناسب برای رفع این مشکل گردیده است .

به طور معمول در شهرهای بزرگی مثل تهران به علت وجود ساختمان های مختلف و حتی قدیمی همواره مشکلاتی از نظر تاثیر عوامل محیطی مختلف مثل وجود آلاینده های حاصل از ترافیک بالای شهری ،ریزش باران اسیدی ،رطوبت ،باد ،طوفان ،زلزله باعث می شود که بر روی سنگ نمای ساختمانی در اثر گذشت زمان تاثیر بگذارد.

به طوری که سنگ نما یا دیگر مصالح ساختمانی از محل نما شل شده که نشانه ی اولیه ی تخریب نمای ساختمان است و سپس سنگ به یک باره از روی نما ریزش میکند که بسیار خطرناک میباشد.

پرتاب سنگ نما می تواند برای همسایگان مجاور ،افرادی که در پایین ارتفاعات ساختمانی در حال رفت و آمد هستند ،ماشین های پارک شده در محل خطرساز باشد یا باعث خسارت مالی و یا جانی گردد.

شرکت آرین ایراتا

در تهران در زمینه ی انواع خدمات نمای ساختمانی فعال می باشد و سالها در این حرفه درخشیده است .

این شرکت با داشتن تیم ویژه متشکل از افراد ماهر و متخصص ،با تجربه و دوره دیده از طریق استفاده از طناب ویژه بدون داربست کلیه ی خدمات نمای ساختمانی اعم از پیچ و رولپلاک سنگ نما را به شکل حرفه ای با تجهیزات استاندارد و کامل در ارتفاعات مختلف ساختمانی در کوتاهترین زمان ممکن با صرفه جویی در وقت و انرژی و با کیفیت فوق العاده بالا با سرعت قابل ملاحظه ای انجام می دهد.

خدمات پیشنهادی ما==  نور پردازی نمای ساختمان

شاید برای کاربران عزیز به خصوص تهرانی  این سوال پیش بیاد که کار کردن در ارتفاع با طناب خطرناک نیست ؟

درپاسخ به این سوال با صراحت می گوییم خیر .

نیروهای شرکت ما آموزش دیده و ماهر هستند زیرا در طی دوره ی کوتاه مدت موفق به اخذ مدرک بین المللی بالا رفتن از ارتفاعات شدند. تسلط کافی بر روی طناب در ارتفاعات باعث شده شیفته ی کار خود باشند و با ابزار و تجهیزات استانداردی که شرکت آرین ایراتا در اختیارشان قرار می دهد کار در ارتفاعات را به راحترین شکل ممکن ادامه دهند و موفق شوند.

آنها از ۲ طناب اصلی و حمایت استفاده می کنند و همگی بیمه ی حوادث کار توسط شرکت هستند پس با اطمینان و آرامش خاطر کار می کنند و در حرفه ی خود پیروز مندانه به جلو پیش می روند. امنیت کاری با طناب بدون داربست بالاتر از استفاده از داربست می باشد.

این نیروهای توانمند با شناسایی سنگهایی از نمای ساختمان که شل شدند یا ترک برداشتند اقدام به تعویض سنگ نما یا پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان  به کمک پیچ های ضد زنگ گالوانیزه میکنند.

برای هر سنگ یک دریل یا مته مخصوص متناسب با اندازه و بعد سنگ مد نظر قرار داده می شود .

بعد این مورد در ارتفاعات با معلق بودن و آویز ماندن بین زمین و آسمان به شکل حرفه ای با نصب رولپلاک و سفت کردن پیچ ها در محل سنگ نمای ساختمان برای جلوگیری از دیده نشدن پیچ ها آنها را هم رنگ سنگ بتونه می نمایند.

ترمیم سنگ نما با پیچ رولپلاک

پیچ و رولپلاک نما در تهران چه اهمیتی دارد و چطور باید انجام شود؟

تهران را می توان به عنوان متراکم ترین و بزرگترین شهر ایران معرفی کرد که پایتخت سیاسی ایران نیز شناخته می شود و با توجه به تراکم بافت قدیمی شهر و همچنین میزان ساخت و ساز بالا در این شهر، دسترسی به خدمات پیچ و رولپلاک نما دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

در این خصوص باید بدانید که این خدمات در کشور ایران به صورت حرفه ای در خصوص می باشد.

در تهران آپارتمان سازی رشد بسیار زیادی داشته است و استفاده از نمای سنگ در این شهر روز به روز در حال گسترش می باشد.

حال با توجه به محدود بودن محیط و همچنین استفاده از سنگ در نمای ساختمان ها، بهترین روش برای ایجاد نمای ساختمانی چیست؟

این سوالی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد و ما قصد داریم به شما در این خصوص توضیحاتی را ارائه دهیم.

در ابتدا باید بدانید که یک سازنده ساختمان بهتر است در بدو ساخت، نسبت به استفاده از پیچ و رولپلاک درسنگ نما اقدام کند.

این مسئله دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

در این مرحله با وجود داربست های نماکاری که از قبل وجود دارد، نیاز به صرف هزینه های بیشتر برای راپل وجود نخواهد داشت و کاربر می تواند به سادگی نسبت به انجام پیچ و رولپلاک نما اقدام کند.

تعهدات شرکت پیچ و رولپلاک نما

  • پیچ مرغول و مناسب و گالوانیزه استفاده کند
  • از بیمه ایران برای خدمات پیچ رولپلاک سنگ استفاده کند
  • تمام پیچ های رویان بتونه همرنگ زده شود
  • پیچ ها هر ۵۰ سانت زده شود
  • دارای لوازم ایمن و بروز جهانی باشد

پیچ چه میزان وزن را روی نما تحمل میکند؟

پیچ و رولپلاک وزن زیادی را میتوانند تحمل کنند حتی میتواند وزن انسان را تحمل کند. چون سنگ روی هم قرار میگیرد فقط لازم است پیچ یک فشار کوچک به سنگ بیاورد تا به راحتی بر روی سیمان بچسبد.

ایا بعد از پیچ و رولپلاک سنگ نما کثیف میشود؟

خیر به دلیل اینکه در هنگام پیچ و رولپلاک سنگ نما خاک از درون دیوار بیرون می اید و روی نما مینشیند که پس از اولین باد تمام انها را با خود میبرد و اصلا نمای شما کثیف نمیشود.

خطر افتادن درپوش لبه ساختمان که بسیار خطرناک میباشد

لبه های پشت بام به دلیل ابگیر بودن درپوش به کار میبرند که بسیار سنگین میباشد. البته دلیل سنگین بودن انها هم این است که چون هیچ چفت و بستی ندارد باید سنگین باشد باد سنگ را بلند نکند. اما پس از مدتی سیمان زیر ان از بین میرود و باید انها را پیچ و رولپلاک کنید. حتما لبه پشت بام را جدی بگیرید.

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما چقدر است؟

شما میتوانید درون این سایت ریز و درشت قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را بخوانید.

ایا بیمه هستید؟

بله.برای انجام پیچ و رولپلاک نما بیمه هستیم.

کدوم شهرها کار پیچ و رولپلاک انجام میدهید؟

شرکت آرین ایراتا در تمام نقاط ایران خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما را با طناب انجام میدهد. وارد سایت شوید و قیمت را بخوانید.

شرکت آرین ایراتا مجری سخت ترین امور در ارتفاع با تکنیک دسترسی با طناب

09197921711

02188044865

صادقی

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

در سال 1400، یکی از دغدغه های اساسی در مبحث نما کردن ساختمان، جدا شدن سنگ نما از ساختمان است. برای جلوگیری از این اتفاق از رولپلاک کردن سنگ نماها استفاده میکنند ضمن اینکه با رولپلاک کردن می توان از خسارات مالی و جانی که بخاطر ضعف مقاومت نمای ساختمان است، پیشگیری به عمل آورد به زبان دیگر استفاده از پیچ رولپلاک نمای ساختمان با طناب و یا داربست و … به ایمنی نمای ساختمان ها کمک می کند.

برای رولپلاک کردن نمای ساختمان، از پیچ‌های مختلفی استفاده می‌شود که هرکدام بستگی به نوع و ضخامت سنگ و ملات ساختمان دارد. بهترین نوع پیچ که می توانیم برای محکم سازی نمای سنگی استفاده کنیم، پیچ های گالوانیزه هستند. این روکش‌ها از زنگ زدگی و خوردگی پیچ به مرور زمان جلوگیری می‌نماید. پیچ‌ها در سایزهای متفاوتی از جمله 5 سانتی، 6 سانتی و 7 سانتی می‌باشد که انتخاب آن بسته به نوع سنگ و موقعیت آن در نمای ساختمان متفاوت خواهد بود در ضمن این پیچ ها به راحتی در سنگ اسکوپ می شوند و در برابر شرایط جوی مقاوم هستند.

رولپلاک ها در اصل بست هایی هستند که بر روی دیوار نصب می شود.

از جمله مهمترین مراحل پیچ و رولپلاک نمای ساحتمان باید به موارد زیر اشاره نماییم:

1.     برداشتن سنگ های مشکل زا و معیوب و در کل پاکسازی محل

2.     برشکاری سنگ های نما

3.     دریل کاری و سوراخ کردن نما

4.     پیچ و رولپلاک سنگ نما و چسب زدن پشت سنگ

5.     رنگ کردن محل پیچ و دریل و بتونه کاری

نکات پیچ و رولپلاک ساحتمان روی سنگ نما

برای هر سنگ بسته یه جنس و اندازه آن، تعداد مشخصی پیچ و رولپلاک در نظر گرفته شده است و این ذهنیت را نداشته باشید که اگر تعداد بیشتری پیچ و رولپلاک بزنید پس سنگ نما محکم تر می شود این فرضیه کاملا اشتباست و نکته بعد را در نظر داشته باشید که درازتر بودن پیچ ها ربطی به استقامت سنگ نما ندارد.

نوع جنس سنگ، ضخامت و کیفیت سنگ ها از جمله مواردی هستند که در هنگام نصب سنگ نما باید بررسی شوند. برای اجرای کار با طناب به دو گروه ابزار نیاز است، یکی ابزار تخصصی کار در ارتفاع با طناب و دیگری ابزار و تجهیزات مناسب اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما.

چنانچه بدون توجه به این موارد، اقدام به نصب سنگ شود بعد از مدتی، نمای سنگی ساختمان با ریزش ها و سقوط مواجه می شود. در این موارد نیز نیاز است تا با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما آن را ترمیم کنید.

نکات مهم در اجرای نما با استفاده از این روش، عبارتند از:

·         انتخاب پیمان کار مناسب ۲- انتخاب پیچ مناسب ۳-  رعایت فاصله پیچ ها

پیچ رولپلاک نمای ساختمان با طناب

اجرای خدمات کار در ارتفاع از قبیل پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به روش داربست زمانبر تر است و معمولا به دلیل هزینه نصب داربست گران تر از روش طناب است و هم چنین در اثر بستن داربست پیاده رو مسدود شده و افراد با مشکل مواجه میشوند.

با توجه به مهم بودن مسئله رولپلاک نما، شما نیاز دارید تا این خدمات را با قیمت کاملا مناسب به شرکتی مطمعن بسپارید. آرین ایراتا اینجاست تا پیچ رولپلاک نما را با قیمتی مناسب برای شما انجام دهد.

پیچ و رولپلاک نما

با توجه به شرایط اب و هوای کشور و بارندگی و نفوذ اب به پشت سنگ نمای ساختمان و نیز عمر مفید ساختمان و ….. بهترین روش برای اطمینان خاطر شدن از افتادن سنگ نما، پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان میباشد که شرکت آرین ایراتا این کار را به بهترین نحو با توجه به تجریه و نمونه کار انجام میدهد،کلیه کارهای شرکت مستقیم توسط مدیریت بازرسی و بعد از صدور ضمانت نامه تحویل کارفرما داده میشود ، بازدید ها رایگان میباشد، کیفیت کار ما حاصل تجربه کاری ما میباشد،
با تشکر،مدیریت شرکت آرین ایراتا

09197921711
02188044865

مزایای پوشش نانو برای نما

عدم پوسته شدن سطح در برابر اشعه خورشید

جلوگیری از نفوذ آلودگی بر روی سطح نما

قابلیت تمیز شدن مجدد با روش های راحت تر

عدم چسبندگی چربی و انواع الودگی به سطوح

پوشش لایه ای بی رنگ و شفاف و صاف و صیقلی

گارانتی محصولات نانو بیش از 5 سال

سازگاری با دمای بالا  و محیط های مرطوب

پوشش نانو از هزینه کمتری نسبت به رزین برخوردار است

عمر نانو نما  و کیفیت آن نسبت به رزین و دیگر مواد بالاست

از مواد نانو میتوان برای جلوگیری از شوره زدن نما استفاده کرد

بعد از اجرای نانو و گذشت چندین سال الودگی ها با آب خالی پاک میشوند

سازگاری با تمام سطوح مانند نمای اجری نمای سنگی و حتی شیشه

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست

نمای سنگی از جمله نماهایی است ، که هیچ گاه از مد نیفتاده و نمی افتد . زیبایی منحصر به فرد و استحکام بالای این نما از مهم ترین مزیت های آن به حساب می آید . اما یکی از معضلات سنگ ، برای استفاده در نما ، احتمال ریزش آنها به واسطه ی زلزله و یا مستهلک شدن است . پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست ، از تدابیر بسیار مدرن و به روزی است که برای جلوگیری از این دست، صوانح پیشنهاد شده است.

بر اساس آیین نامه ی نظام ساختمان، هیچ یک از اجزا نماهای سنگی، نباید بی آنکه به وسیله پیچ و مهره و یا دیگر وسایل تثبیت کننده، در نما به کار گرفته شوند، پایان یافته تلقی گردد . درروش دسترسی با طناب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست rope access در این راستا کمک بسیار بزرگی ، به مجریان و کارفرمایان ساختمان می نماید .

چفت و بست دار نمودن سنگ های نما تا پیش از استفاده از روش دسترسی با طناب ropeaccess  ، تنها با داربست مقدور بود . به همین دلیل و به علت زمانبر بودن طول کار ، هزینه ی زیادی را بر مجریان ساختمان تحمیل می نمود. اما متد کار با طناب جهت انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست، و پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب این هزینه ها را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است.

مزایا پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست:

پیچ و رولپلاک نما  و به طور کلی پيچ و رولپلاك نماي ساختمان ، بدون استفاده از داربست به روش دسترسی با طناب یا همان راپل و تنها با کمک گرفتن از روش دسترسی با طناب ، سبب می گردد پيچ و رولپلاك نما ، در زمانی بسیار کمتر صورت گیرد و همانطور که گفته شد، بسیاری از هزینه های اضافی مانند استفاده، از داربست را مرتفع نماید .

از طرف دیگر شرکت آرین ایراتا پیچ رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست ، یا پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب ، سبب می شود تا دقت کار بسیار بالاتر برود و در جاهایی که امکان اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست و پیچ رولپلاک سنگ نما بدون داربست ، وجود ندارد، بتوان با استفاده از متد های دیگر و بسیار مطمئنی، سنگ های به کار برده شده در نما را در جای خود محکم کرد .

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب

پیچ و رولپلاک نمای سنگی یا پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست ، تنها به وسیله پرسنل آموزش دیده و بسیار خبره شرکت کار در ارتفاع آرین ایراتا و همچنین؛ با بهره گیری از لنگر یا انکر و اسلات های سیمی پشت سنگ ، در جاهایی که امکان پیچ و رولپلاک وجود ندارد، قابل اجرا است .

از این رو ، در این متد بسیار مطمئن که در قالب فعالیت های شرکت آرین ایراتا با تجربه ای، چندین و چند ساله در این حوزه اجرا می شود، هم از طریق پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب یا پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست قابل اجرا است و هم در مواردی که نتوان از پیچ استفاده نمود می توان، به وسائلی مانند اسلات های HUD و انکر یا لنگرهای مخصوص پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست ، قابل رجوع است و بهترین نتیجه و کمترین هزینه را در کوتاه ترین زمان ممکن برای این امر و اجرای آن فراهم خواهد آورد. 

موارد زیر مهم ترین مواردی هستند که اگر قصد انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما و یا اقدام برای تثبیت سنگ ها دارید باید به آنها توجه نمایید

  • نوع جنس و رنگ سنگ نما
  • رگه های موجود در سنگ و کیفیت سنگ
  • قطر سنگ ،ابعاد سنگ و چگونگی فرآوری سنگ نما
  • چگونگی کارگزاری سنگ
  • روش اجرای سنگ نما و نوع مصالح مصرفی
  • ساختار و جنس دیواری که سنگ بر روی آن قرار گرفته

در صورتی که موارد بالا به درستی و توسط افراد ماهر بررسی نشوند ممکن است باعث آسیب بیشتر به سنگ و حتی سقوط سنگ شود.

موارد اصلی در پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان


1-استفاده از دریل هیلتی مناسب و دارای قدرت کافی

2- ایجاد سوراخ5 الی 6 الی 7.5 میلی متری

3- استفاده از پیچ گالوانیزه با طول5 یا 6 سانتی متر و رولپلاک مخصوص یا انکر در صورت رابیتس داشتن پشت سنگ

4- مخفی کردن پیچ به کار رفته در دیوار با بتونه همرنگ دیوار یا سنگ
استفاده از انکرهای باربر سبک ( (HUD-1 و DBZ جهت تثبیت سنگ نما (اسکوپ سنگ)

انکر HUD-1
در مواقعی که مصالح پشت سنگ نا کافی است و نمیتوان از رولپلاک معمولی استفاده کرد میشود به جای آن از انکر HUD-1 استفاده نمود.

این اکنر را میتوان در تمامی مصالح پایه استفاده نمود.

انکر DBZ

این مدل انکر هم مانند انکر قبلی در مواقعی استفاده میشود که مصالح پشت سنگ ناکافی یا دارای خلل باشد و امکان استفاده از پیچ و رولپلاک نباشد در این مواقع با استفاده از انکر و ایجاد قطر 6 میلیمتری و کمک گرفتن از چکش میتوان اقدام به تثبیت سنگ بر روی دیوار نمود.

 چسب های مگامکث و مگا یورتان (اسکوپ سنگ نما)


چنانچه مدل سنگ نمای به کار رفته در نمای ساختمان و یا زاویه آن نسبت به زمین به گونه ای بود که امکان استفاده از پیچ و رولپلاک و انکر نبود میتوان از چسب های مگامکث استفاده نمود.

چسب های اپوکسی و پلی یورتان مگامکث جز بهترین چسب ها از لحاظ مقاومت در برابر زلزه و عوامل محیطی هستند که میتوان از آنها برای چسباندن سنگ ها به فلز و … استفاده نمود.

مواد سازنده این محصول اپوکسی و پلی یورتان می باشد که بسیار مقاوم و پر قدرت هستند که تحمل هر نوع شرایط آب و هوایی را دارند و میتوانند در تمام فصول جهت چسباندن انواع سنگ و بتن وآهن و… از آنها استفاده نمود.

در صورتی که قصد استفاده از این محصول را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که این ماده به صورت خمیری شکل و رقیق می باشد و مورد استفاده برای پر کردن شیار ها و درز های بتنی به کار میرود  همینطور میتوان برای ترمیم بتن های قدیمی نیز از این محصول استفاده نمود.

این محصول ترکیبی بوده و به صورت یک به یک با هم ترکیب شده و حداقل در 20 درصد سطح از آن استفاده می شود.  شما برای استفاده از این مواد تنها به 8 دقیقه زمان نیاز دارید و خشک شدن آن به 72 ساعت زمان نیاز دارد.

شستشوی نما | پیچ و رولپلاک نما | تعویض شیشه نمای ساختمان| رنگ آمیزی نما

شرکت آرین ایراتا

مجری سخت ترین امور در ارتفاع با تکنیک دسترسی با طناب

09124652126

09197921711

02188044865

Sending
User Review
4.9 (10 votes)

‫2 نظر

  • آرین گفت:

    شرکت آرین ایراتا: مطالب پیچ و رولپلاک نما

  • پیام گفت:

    پیچ رولپلاک سنگ نما

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *